Mica intr-o lume de oameni mari

Nu am mai reuşit să scriu demult, însă peste un moment atât de frumos şi de important din viaţa mea nu puteam să trec fără să las câteva rânduri pe blog.

Acum vreo 2 luni am primit un e-mail care m-a uimit si bucurat in acelasi timp: oameni importanti din Romania erau interesati de proiectul meu de suflet si isi doreau sa ne cunoasca si mai presus de orice, sa afle cum a reusit acest proiect.

Am avut 2 intalniri frumoase, productive, in care ne-am amintit momente cheie ale proiectului, solutii, piedici, pasii facuti pentru ca proiectul nostru sa devina o reusita. Eram foarte emotionata de fiecare data cand mergeam, ma simteam mica intr-o lume de oameni mari. La propriu si la figurat, ca o un pilot de curse care se afla pentru prima data printre cei mai cunoscuti piloti. O lume care nu parea reala pentru mine, parca ma aflam in acele jocuri cu masini pe care le jucam inca din copilarie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu