Si am rezolvat-o si pe asta!

Prietena ma Andreea ma suna disperata! - Draga mea, nu stiu ce sa ma mai fac! - Cu ce?, intreb deosebit de curioasa si cumva panicata, pentru ca simteam ca ceva nu este chiar tocmai ok. Zice: nu stiu ce sa ma mai fac cu gandacii, imi sune. Nu mai reusesc sa scap de ei, oricat de multa curatenie as face. Vin de la vecini din ce in ce mai multi. Am discutat cu niste vecini de ai mei si mi-au spus ca si la ei este plin, ba mai mult mi-au spus si ca au intrat prin alte camere, altele decat bucataria, ceea ce m-a panicat incredibil de tare pentru ca eu nu ii suport.

 Initial nu am stiut ce sa ii raspund, ma tot gandeam ce solutii ar fi potrivite pentru asa ceva si care sa nu fie toxice pentru oameni pentru ca prietena mea are un bebelus de cateva luni care abia a inceput sa mearga si nu ar fi bine ca el sa intre in contact cu astfel de substante, avand in vedere ca isi baga manutele in gura de cate ori are ocazia.

 I-am zis totusi ca ar fi bine sa apeleze la o firma specializata care sa ii garanteze cumva exterminarea gandacilor si care de asemena sa ii garanteze ca foloseste solutii care sa nu fie toxice pentru oameni. M-am apucat si eu sa caut pe net. Cumva sa o ajut sa gaseasca mai repede o firma care sa se ocupe de dezinsectie Bucuresti cat mai repede posibil. Pana la urma mi-a zis ca a gasit o firma si ca o sa vina chiar in 24 de ore de la sesizare. Iar intr-un final prietena mea, Andreea, a reusit sa scape de gandaceii suparatori. Firma si-a facut treaba asa cum a trebuit si nu au existat probleme. Asa ca cel mai mult ma bucura ca micutul print poate sa zburde in continuare prin casa si sa invete incet incet sa mearga in doua picioare. Nu-i asa ca totul e bine cand se termina cu bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu